درصد بالای زبان انگلیسی در کنکور

مشاوره کنکور : درصد بالای زبان انگلیسی

اختلاف درصدهای درس زبان انگلیسی در بین دانش آموزان به نسبت سایر دروس عمومی بیشتر است!علت اصلی آن هم تفاوت پایه ی دانش آموزان عزیز در این درس است!!
اما برای موفقیت در درس زبان انگلیسی این درس لزوما نیاز به کلاس های فوق العاده نیست!!
روند تست های کنکور تقریبا ثابت است!به این شیوه که ابتدا تست های لغت باید جواب داده شوند!برای تسلط به لغات انگلیسی کنکوری سعی کنید هر شب قبل از خواب تعدادی ثابت از لغات را یاد بگیرید و لغات شب های قبل را نیز مرور کنید!!
مرحله بعد سوالات گرامر کنکور می باشند که با خواندن زیاد متون کتاب درسی و زدن تعداد مناسب از تست های مربوطه الگوی گرامری در ذهن شما شکل می گیرد سعی کنید حتما روزانه حداقل 15 دقیقه در را به خواندن گرامر بپردازید!
سوالات cloze test کنکور چالش بعدی دانش آموزان عزیز است!در این دست از سوالات ارتباط لغات و متن و فهم کلی جملات(نه لزوما متن) نیاز است!!البته یک تا دو سوال گرامر نیز معمولا گنجانده می شود.سعی کنید مفهوم کلی جملات و زمان آن ها را دریابید سپس در بین گزینه ها مرتبط ترین گزینه را انتخاب کنید.
چالش نهایی سوالات درک مطلب کنکور می باشند.در پایان در مورد دو متن سوال هایی پرسیده می شوند که برای پاسخ گویی به آن ها لازم است مفهوم کلی متن را فهمید!سعی کنید برای پاسخ گویی با سوالات،ابتدا سوالات را به سرعت مرور کنید سپس به سراغ متن رفته و پاسخ را پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *